Saturday 30 March 2013

Krim Malam

Posted by SF Beauty Terengganu at 17:21
 Assalamualaikum..
✿ღ¸.•´¯)✿ Selamat Pagi ✿ღ¸.•´¯)✿

Kepada pengguna SF Beauty semua, mesti korang familiar dengan krim malam SF Beauty ni kan? OK, first of all kepada pengguna yang mengalami proses penggelupasan seperti saya ni, anda mesti baca sampai habis.

Saya mula menggunakan SF Beauty ni sebab pori-pori terbuka dan nak menghaluskan kulit. Jerawat kecil akan tumbuh bila nak period je. So saya guna sabun vitamin E sebab masalah yang saya alami tak berat.
Pada hari ke 7, saya mengalami penggelupasan halus di sekitar pipi. Tu ok lagi. Tapi yang paling tak best, muka jadi pedih. Saya pun buat research, apa yang saya dapat dari research tersebut adalah, apabila kita mengalami pedih2 di muka kita perlu memakai krim malam itu selang seli.
Korang kene pakai selang seli tau. Start dari awal lagi terus selang seli. Jangan sampai muka merah macam saya ni baru nak selang seli kan penggunaan krim malam tu. Dalam kes saya yang dah jadi merah dah pipi ni, saya perlu menghentikan dulu memakai krim malam. Dah ok, baru pakai balik krim malam tu.
Itu sahaja untuk krim malam.

0 comments:

Post a Comment

 

SF Beauty Terengganu Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting