Saturday 30 March 2013

Produk SF Beauty

Posted by SF Beauty Terengganu at 17:46
 Assalamualaikum..
✿ღ¸.•´¯)✿ Selamat Pagi ✿ღ¸.•´¯)✿

Mari kita berkenalan dengan SF Beauty. Ramai yang dah tahu pasal produk ni rasanya. Produk ni berasal dari Kelantan. Ianya sangat mendapat sambutan di negeri Cik Siti Wan Kembang. Sesuai digunakan oleh perempuan dan lelaki. Tak memilih usia. Kesannya boleh dilihat dalam masa yang singkat (bergantung kepada jenis kulit). 

Produk ini hanya mengandungi day & night cream dan sabun. Mudah, cepat dan berkesan. Tidak mengambil masa yang lama. Tak de la korang kena dok depan cermin berjam-jam.

Pengguna boleh memilih antara Set Vitamin E dan Set Vitamin C. Set Vitamin E sesuai untuk kulit normal, kering, gelap, kusam, tona tidak sekata, pori2 terbuka, kedutan halus dan berjeragat (sesuai kepada mereka yang tidak mempunyai masalah kulit yang teruk.) Manakala Set Vitamin C pula sesuai untuk kulit sensitif, jerawat, parut jerawat, terlalu berminyak dan mempunyai masalah resedung. 

Produk ini juga terdapat dalam bentuk trial set. Jadi kepada mereka yang masih ragu-ragu tentang keberkesanan produk ini kepada kulit mereka, saya cadangkan anda menggunakan set trial terlebih dahulu. Set trial ini biasanya hanya tahan selama 3 minggu atau sebulan.

Trial Set Vitamin C terdiri daripada Night Cream, Day Cream dan Soap Vitamin C (berwarna hijau). Harga pasaran adalah RM79.90. Harga kami adalah RM70.

Trial Set Vitamin E terdiri daripada Night Cream, Day Cream dan Soap Vitamin E (berwarna kuning). Harga pasaran adalah RM79.90. Harga kami adalah RM70. 
Kepada pengguna yang sudah biasa dengan produk ini, mereka akan memilih Set Besar. Set ini mampu tahan sehingga 3 bulan  ke atas. Ada yang bagitau, Set Besar mampu tahan sampai 6 bulan. Saya lebih prefer 3-4 bulan. Nak lebih jimat, saya sarankan pengguna memotong sabun menjadi potongan kecil. 

Set Besar Vitamin C terdiri daripada Night Cream, Day Cream dan Soap Vitamin C (berwarna hijau). Harga pasaran adalah RM124.80. Harga kami adalah RM90. 
*pssstt...skrg tgh promosi...harga rm85 shj..*

Set Besar Vitamin E juga terdiri daripada Night Cream, Day Cream dan Soap Vitamin E (berwarna kuning). Harga pasaran adalah RM119.80. Harga kami adalah RM90.
 *pssst...skrg tgh promosi...harga rm85 shj..*
Kebiasaannya, Day cream akan habis terlebih dahulu berbanding yang lain. Oleh sebab itu, kami juga memasarkan loose product.
Sabun Vitamin C. Harga pasaran adalah RM44.90. Harga kami adalah RM35.
Sabun Vitamin E. Harga pasaran adalah RM39.90. Harga kami adalah RM35.
Day Cream. Harga pasaran adalah RM40.00. Harga kami adalah   RM35.
Night Cream. Harga pasaran adalah RM40.00. Harga kami adalah   RM35.
 

0 comments:

Post a Comment

 

SF Beauty Terengganu Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting